• PDF
  • Spausdinti
  • El. paštas

Įsimintinos 8a klasės ekskursijos

Mes, 8a klasės mokiniai, šiais mokslo metais daug keliaujame. Mūsų kelionių tikslai - susipažinti su aplankytų miestų senamiesčiais, pasigrožėti jų architektūra, turiningai praleisti laiką.

Pirmoji mūsų išvyka buvo į Latvijos sostinę - Rygą.Praėjusių metų lapkričio 22 dieną iš Telšių išvykome gerai nusiteikę ir pasiruošę ilgai kelionei. Nuvykę į Rygą pirmiausia aplankėme senamiestį. Ilgokai pasivaikščioję po jį, pasigrožėję jaukiomis gatvelėmis ir spalvotais namais, aplankę muziejų pakilome į Šv. Petro bažnyčios bokšto apžvalginę aikštelę. Iš jos kaip ant delno buvo matyti Ryga. Nusileidę liftu žemyn pasiskirstėme grupelėmis ir vaikščiojome atskirai. Vieni lankėmės parduotuvėse, o kiti - įvairiose kavinėse. Viena kavinė buvo labai įdomi tuo, kad joje vaidenosi. Ten nuėję keletas mūsiškių užsisakė arbatos ir sausainių. Kai jie pradėjo gerti arbatą, staiga ėmė vaidentis: darinėjosi langas, nuo sienos nukrito raktai bei pradėjo judėti knygos, kurios buvo spintelėje. Atėjus vakarui Rygos senamiestį nušvietė įspūdingiausios prieškalėdinės šviesos. Sužavėti to įdomaus šviesų reginio iš Rygos į namus išvykome jau vėlai vakare.

Antroji mūsų klasės kelionė buvo į Klaipėdą. Visų pirma turėjome apsilankyti Klaipėdos delfinariume. Persikėlėme keltu į Smiltynę, nuvykome į delfinariumą. Jame mus ir visus kitus žmones, kurie laukė pasirodymo, linksmino keturi šaunūs nykštukai. Mus ypač sužavėjo delfinų pasirodymas. Tai nuotaikingas renginys, kuriame išvydome įvairiausius intelektualiausių jūros žinduolių – delfinų – triukus. Taip pat sužinojome, kad čia vyksta delfinų terapijos seansai žmonėms su negalia, organizuojami edukaciniai užsiėmimai mokiniams, vyksta kiti įdomūs renginiai. Grįžę atgal į Klaipėdą apsilankėme „Akropolyje“, kur šauniai praleidome likusį laiką.

Tikimės, kad ir 2016-ais metais mes kartu su klasės vadove A. Daukantiene ir geografijos mokytoja L. Baltrukoniene apsilankysime dar ne viename įdomiame mieste bei pamatysime ne vieną įspūdingą renginį.