Švietimo pagalba- specialistų teikiama pagalba mokiniams, tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams, siekiant didinti ugdymo veiksmingumą.
Progimnazijoje teikiama socialinė pedagoginė, specialioji pedagoginė, logopedinė, psichologinė ir specialioji pagalba.
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymas Lietuvoje organizuojamas vadovaujantis Lietuvos švietimo įstatymu, Specialiojo ugdymo poreikių nustatyto ir pagalbos teikimo tvarkos aprašu bei įtraukiojo ugdymo nuostatomis.
Progimnazija siekia sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui mokytis pagal jo galimybes, teikia reikiamą švietimo pagalbą, pritaiko ugdymo turinį, metodus ir aplinką, kad kiekvienas vaikas patirtų sėkmę mokydamasis kartu su bendraamžiais.
Socialinis pedagogas:
- vertina socialiniu pedagoginiu aspektu vaikų ir mokinių ugdymosi poreikius;
- ugdo vaikų ir mokinių socialines ir emocines kompetencijas;
- dalyvauja organizuojant ir vykdo prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu;
- konsultuoja vaikus ir mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoja vaikų ir mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus).
Specialusis pedagogas:
- teikia pagalbą mokiniams, turintiems įvairių ugdymosi sunkumų, padeda jiems įveikti mokymosi kliūtis ir siekti pažangos;
- konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams mokomąją medžiagą, rengti pritaikytas ir individualizuotas bendrąsias programas;
- bendradarbiauja su mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais) ir švietimo pagalbos specialistais, siekdamas užtikrinti įtraukųjį ugdymą ir kiekvieno mokinio sėkmę.
Logopedas:
- padeda vaikams ir mokiniams, turintiems kalbos ir komunikacijos sunkumų;
- atlieka vaikų ir mokinių kalbos raidos vertinimą, nustato kalbos sutrikimus;
- konsultuoja mokytojus ir tėvus (globėjus, rūpintojus), padėdamas kurti palankią aplinką vaikų ir mokinių kalbai lavinti.
Psichologas:
- nustato mokinio asmenybės ir ugdymosi problemas; numato tiesioginio poveikio būdus, konsultavimo technikas;
- bendradarbiauja su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, teikia jiems rekomendacijas;
- atlieka psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimą, rengia, organizuoja ir įgyvendina prevencines priemones bei programas.
Mokinio padėjėjas:
- padeda mokiniui sėkmingai dalyvauti ugdymo procese ir kasdienėje mokyklos veikloje;
- teikia pagalbą pamokų metu, per pertraukas, užtikrina saugią aplinką, padeda susitvarkyti su mokymosi priemonėmis ir orientuotis mokykloje;
- glaudžiai bendradarbiauja su mokytojais bei švietimo pagalbos specialistais, kad kiekvienas mokinys jaustųsi priimtas ir galėtų mokytis pagal savo galimybes.

